Perindang Kristus

Sunday, December 19, 2010

Diau dalam pengidup Kristen


Shalom samoa pemaca ba GYM iban blog tu.First of all, I would like to give thanks to our Lord Jesus Christ for everything he has done for me. And also to Alex who’s giving me opportunity and full support to write on this blog. He has taught me more this year how to be living in Christian life.
Nyadi terubah aku ditu deka nulis madah ke kati kitai deka diau dalam pengidup Kristen:

1) Yakin diri - Nyadi tu saksi pasal utai nya:Allah Taala udah meri ka kitai pengidup ti meruan,lalu pengidup nya bepun dalam Anak iya.Barang sapa ngembuan Anak bisi pengidup nya,tang barang sapa ti nadai ngembuan Anak Allah Taala nadai pengidup nya.Aku nulis tu ngagai kita awak ka kita tau nemu diri bisi pengidup ti meruan-kita ti arap ka Anak Allah Taala.
(1 John 5:11-13)

2) Talok - Arap ka Tuhan enggau pengabis ati nuan.Anang bepanggai ba utai ti di-sadang kembuan temu nuan.Ingat ka Allah Taala leboh nuan ngereja sebarang utai,lalu iya deka nunjok ka nuan jalai ti ngena.(Jako Dalam 3:5-6)

3) Roh - Tu reti utai ti ko aku:awak ka Roh Kudus* ngator pendiau kita;lalu anang nitih ka gaya pengidup mensia ti bedosa ari asal.Laban utai ti di kedeka orang ti nitih ka gaya pengidup mensia ti bedosa ngelaban peneka Roh Kudus,lalu utai ti dikedeka Roh Kudus ngelaban peneka gaya pengidup mensia ti bedosa.Utai dua bengkah nya bemunsoh enggau pangan,reti nya kita enda tau ngereja utai nunda ka peneka diri.(Galatia 5:16-17)

4) Besampi – Anang irau ka pasal utai bukai, tang besembiang kita minta Allah Taala meri utai ti di peguna kita, selalu minta iya ngena sembiang terima kasih. Nyadi pemaik Allah Taala ti ngelui ari peragam mensia, deka ngintu ati enggau peragam kita likun dalam Jesus Kristus. (Pilipi 4: 6-7)

5) Pengerindu – Nuan enda tau enda rindu ka Tuhan ti Allah Taala nuan enggau pengabis ati nuan, enggau pengabis samengat nuan, sereta enggau pengabis runding nuan. Tu meh pesan ti pemadu besai sereta beguna. Lalu pesan ti nangkan ka nya, baka iya ti terubah: Nuan enda tau enda rindu ka pangan diri baka asai nuan rindu ka diri empu.Samoa Adat*Moses enggau ajar sida ti nyadi nabi* bepanggai ba pesan dua bengkah nya. (Matthew 22: 37-40)

6) Arap – Semina aku ti nemu ator diri enggau kita, ator ti di kena ngenyenang ka kita, ukai ator ti di kena ngenusah kita, ator ti di kena ngadu ka pengelantang ti endang di-adang kita.Aku Tuhan, udah bejako. (Jeremiah 29:11)

7) Bekaul dalam pengerindu Tuhan/ Bekaul enggau pangan diri – Awak ka kitai berunding ka pangan diri, nulong lalu meransang diri sama diri, mandang ka pengerindu enggau kereja ti badas ngagai pangan diri.Awak ka kitai enda ngelengka ka pengawa ti begempuru, baka sekeda orang bukai.Kitai patut meransang pangan diri lebih agi ngereja pengawa nya, laban kita udah meda Hari* Penatai Tuhan nyau ka datai. (Hebrew 10: 24-25)

8) Ngereja enggau amat – Utai ti balat di kingin enggau ti di adang aku, iya nya aku enda ngelengka ka kereja aku,tang ba ninting maya,ti lebih agi diatu aku deka berani,ngambi ka aku enggau pengabis ati ngemesai ka Kristus* nemu ka aku idup tauka mati.Laban nama reti pengidup?Dalam penemu aku pengidup nya Kristus.Pemati nya deka lebih agi mai penguntong. (Pilipi 1:20 – 21)

9) Bekunsi ka Kristus – Ko iya bejako enggau sida.Bejalai kita ngagai sereta dunya lalu tusoi Berita Manah ngagai samoa mensia. (Mark 16:15)

God Bless You All!

2 comments:

  1. To all readers and as well member of GYM iban blog, i would like to wish you all, "MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR".Hohoho.. May your Christmas be filled with joy and happiness with your family and as well your beloved one.Ehe..
    God bless you all!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Angel ka utai di kunsi nuan enggau bala kami. Aku meri selamat ari Krismas ngagai nuan mega. Aku besampi awak ke nuan semampai grow in Christ. I Thanked God laban Iya udah ngubah nuan nyau nyadi baka ke diatu.

    ReplyDelete